Til DNT.no forside
En speilblank innsjø, med en mann stående foran med et kamera, klar til å fotografere. Bak og rundt innsjøen er det lave fjell, og lave skyer dekker halve himmelen. Hele landskapet har et rosa-lilla lys over seg.

Om Fosen Turlag

Fosen turlag er et lokallag i Trondhjems Turistforening (TT) og en del av Den Norske Turistforening (DNT). Vi organiserer turer, arrangement og merker turløyper på Fosen.

Publisert: 05. mai 2023
Om DNT

Kontakt Fosen Turlag

E-post: fosen.turlag@dnt.no

Vasskogveien 184
7160 Bjugn

Sjekk også ut Fosen Turlag på Facebook her.

Topp 7 i Bymarka utenfor Trondheim.

Frivillig i Fosen Turlag

Ønsker du å hjelpe til som ressursperson i Fosen Turlag, eller å starte opp et lokalt turlag der du bor, ta kontakt med Trondhjems Turistforening på tt@dnt.no og vi hjelper deg med dette.

Les mer om å være frivillig i Trondhjems Turistforening og våre lokallag her.

Del artikkel:

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
Bli medlem