Til DNT.no forside
Et høstbilde av en kjerrevei som går fra synspunktet og rett fram inn i bildet. Trær fulle av gule løv langs venstre side av veien, og trær som har mistet nesten alle sine gule løv står langs høyre side av veien. Solen kan skimtes mellom grenene helt på høyre kant av bildet.

Fosens Turlags turer og aktiviteter

Fosen Turlag arrangerer fellesturer og aktiviteter på Fosen i Trøndelag. Turkonkurransen Oppturan Fosen er et av våre mest populære arrangement.

Publisert: 19. september 2023
DNTs tilbud

Bilde av en fjelltopp som opptar meste av bildet. Venste side av fjellsiden er dekket av grønn vegetasjon. Sommer eller vår. Skyfri himmel. En slette med litt gul vekst og store steiner strødd rundt er i forgrunnen.

Oppturan Fosen

Vi arrangerer også svært populære trimpoengkonkurranser på trimpoeng.no, en heldigital løsning for lokale turkonkurranser. Søk opp "oppturan fosen" i trimpoengappen eller på nettsiden for mer informasjon.

Del artikkel:
Del på e-post

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem
Barnas Turlag
Anbefalte turer på Fosen
Kuer langs ruta Lysøysund-Vallersund. Fosen i Trøndelag.
Anbefalte turer på Fosen