Til Aktiviteter
En varde på en høyde, om høsten. Lav sol i bakgrunnen gir et oransje preg. To gutter står mellom oss og varden, med ryggen til.
Fottur

Barnas Turlag i Trondhjems Turistforening

Barnas Turlag er Trondhjems Turistforenings tilbud for barn og barnefamilier. Vi tilbyr spennende turer i skog og fjell - på barnas premisser - hvor de voksne er aktivt med. På turene legger vi vekt på at barn og voksne får oppleve gledene i naturen sammen, og målgruppen er familier med barn opp til 13 år. TT har også en rekke lokale avdelinger i Sør-Trøndelag. Medlemmer i barnas turlag får gratis overnatting på alle selvbetjente TT-hytter når de reiser sammen med foreldrene/foresatte, og eget turprogram med tilbud om turer.

Om Barnas Turlag i Trondhjems Turistforening
Bilde av far og datter, i nydelige Vang i Valdres DNTs tilbud
Publisert: 24. mai 2023

Om Barnas Turlag i Trondhjems Turistforening

Barnas Turlag er vårt tilbud for barn og deres familie. Vi har en rekke lokale barnas turlag i vårt arbeidsområde, slik at flest mulig kan få et turtilbud der hvor de bor. Barnas Turlag tilbyr spennende turer sammen med andre barnefamilier i skog og fjell, på barnas premisser.

Trille- og pulkturer med Trondhjems Turistforening
DNTs tilbud
Publisert: 20. juni 2023

Trille- og pulkturer med Trondhjems Turistforening

Besøk Turbopostene i Trøndelag
DNTs tilbud
Publisert: 21. august 2023

Besøk Turbopostene i Trøndelag

Bli frivillig i Barnas Turlag
Barnas Store Fjæredag 2023, Rotvollfjæra Trondheim

Bli frivillig i Barnas Turlag

Barnas Turlag ønsker å få med seg flere nye turledere/ressurspersoner for å kunne utvikle turprogrammet og gjennomføre turer/arrangement. Kanskje har du en fin tur som du ønsker å ta med flere på? Velkommen til å ta kontakt med planleggingsgruppa i ditt lokale Barnas Turlag, eller med administrasjonen.

Les videre

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem
Slik får du glade barn på tur