Til DNT.no forside
Et naturlandskap, med en eng i forgrunnen, en innsjø i mellomgrunnen, og en solnedgang på horisonten midt i bildet. Skyfri himmel. Trær på venstre og høyre side.
Fosen Turlag

Fosen Turlag er et lokallag i Trondhjems Turistforening (TT) og en del av Den Norske Turistforening (DNT). Vi organiserer turer, arrangement og merker turløyper på Fosen.

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
Bli medlem
Bli medlem

Vår medlemsforening

Trondhjems Turistforening (TT) er Midt-Norges største friluftslivsorganisasjon med over 22.000 medlemmer. Organisasjonen ble grunnlagt i 1887. TT er tilknyttet Den Norske Turistforening (DNT), og foreningens formål er å tilrettelegge for et aktivt, enkelt og naturvennlig friluftsliv. Administrasjonen med Tursenteret holder til i Sandgata 30 i Trondheim.

Trondhjems Turistforening
DNT der du er